Underbara vänner!!

Jag är lyckligt lottad!
Jag har vänner som bryr sig om mig.

Jag har under en ganska lång tid mått lite visset och liksom känt mig bortglömd, undanskuffad och fullkomligt ignorerad.
Jag har dock i alla fall gått fram igenom livet likt en skalbagge som envist knatar fram och vägrar stanna för ett hinder.

Jag har funderat ända in i själen.
Vad är det som pågår?
Varför händer detta?
Vem är jag?

Vad är min uppgift?
Vad är det som gör att jag inte har de vänner som jag trodde mig ha?

För jag trodde, men jag insåg.
De vänner jag har är mig kära.
Jag håller dem varmt och är tacksam för deras vänskap!


Vänskap är inget som man ska ta för givet.
Det måste vårdas!

Idag i alla fall, när jag kom hem från sjukhuset med nytt gips och en tripp till Ica Maxi.. Trött som få..

När jag tittade igenom posten låg där ett stort kuvert.
Vadfalls??


2 pussel!!!

Här får ni även bild på mitt nya plastgips!!!



Världens gulligt kort från Mimmi och brudarna på ryttarforum!!!
Pusslat klart och ska börja bläddra i tidningen!!


Ni gjorde verkligen min dag!!!

Jag har suttit och pusslat och funderat, funderat och pusslat..

Men nu ska jag fika lite med min familj innan det är dags att ta tag i dagens sista projekt...
Duschen....


Än en gång, TACK för denna uppmuntran som jag fått idag!!!
Det värmde verkligen ända in i själen att veta att ni bryr er så mycket om mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0