Sugen....

...på häst är jag.
Grymt sugen.

Sitter och kikar runt på vad som skulle kunna vara intressant.
Finns mycket.
Jag har ju alltid varit svag för fjordingar t ex...

Men så har de ju en tendens till att bli ganska ................ehhhhhhhhhhhhhhhh.......... runda..... Hahaha!!
Islänning är ju en häst som jag verkligen gillar!!

Men dyra är de nåt så in i attan..
Fast om man slår ut det på antalet år de lever mer i jämförelse till endra raser, exempelvis halvblod så är det ju en baggis..

Jag har ju 2 raringar som jag får låna hur lycket jag vill, och det är fantastiskt!
Jag är väldigt lyckligt lottad som har den förmånen.

Men så har jag ju suget efter egen häst.
Jag sa efter Candy (en korsning nordsvensk/arab) att jag inte skulle skaffa häst igen.

Hrmmm..
Men man kan ju ändra sig!!!

Jag vet om ett sto (jag som inte ens gillar ston egentligen!!Hahaha!!) som jag gärna skulle ta mig an... Men ägaren vill nog inte bli av med henne...

Men jag kikar vidare och funderar lite över stall, men än så länge myser jag med islänningar!!

Nu är det middagsdags!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen suget! :-) Sitter varje dag och kollar annonser och drömmer och suktar.



Min drömhäst är tillsalu, jag skulle kunna hugga av mig handen för att få det stoet, men jag måste få min chef att anställa mig på heltid innan jag kan köpa någon häst, och det suger ju! :(

2010-01-17 @ 23:19:59
URL: http://urfokus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0