Fundersam..

Blir jag ibland.
Hur jag än gör blir det galet.
Vet faktiskt inte hur jag ska göra ibland.

Känner mig inte riktigt med i gamet.
Känner mig ofta utanför.

Men det är kanske mitt eget fel, vem vet..

Men nu är jag trött..
Jättetrött.
Ända in i själen.
En förlamande trötthet som äter mig...

Hur mycket jag än sover är jag så trött......
Orkar inget.
Alla krav.


Nu krav på avslappning i samband med semester..

Men har jag haft en sån semester?
Nej.
Knappast...

Men nu dags för sängen .
Ett allvarligt samtal med kudden...


Har varit ute och ätit middag med min raraste svägerska Marie och hennes dotter H.
Sen blev det bio.
Eclipse...

Nu väntar jag på nästa film..
Men det blir en lång väntan...
18/11 2011..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0