Måndag=

Dagens morgonpromenad avklarad med livet som insats....
Efter gårdagens töande och översvämningar har det inatt frusit på och är isgata....

Men jag trotsade detta och har nu varit ute med hundarna.
4,5 km i hyfsat rask takt.

Nu bär det av till naprapaten för ett förhoppningsvis givande behandligstillfälle!!

Vågen har jag inte vågat ställa mig på än....
Den lär väl skrika åt mig att man bara får stå en åt gången på den...
Eller nåt...

Men hur ska jag kunna veta om jag går ner i vikt om jag inte ställer mig på vågen?
Ja, det var en bra fråga..
Jag får trotsa mig själv och ställa mig på vågen....

Men nu, dags för skrapning av bilruta...

Tjopp tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Tips från coachen :): Skit i vågen och börja mät istället.... då märker man att kroppen förändras (och det behöver ju nödvändingtvis inte synas på vågen alltid).

2010-03-22 @ 17:55:08
Postat av: ia torarp

mycket impad av dej:)

själv har jag börjat på gymmet igen och det känns skönt att kunna rensa ur kroppen med jämna mellanrum..

2010-03-23 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0