Lördag..

Igår var det en dag utan dess like!!
Eftersom jag arbetade på lite närmre håll igår hade jag bestämt mig för att cykla dit.
6,5 km..

Insåg redan när jag satte mig på cykeln att jag hde gett mig in på nåt överjävligt.

Alltså det är bara att konstatera att jag är inte skapt för att cykla.

Eller nåt.

Satte lurarna i öronen och hörde att det var ju 7-nyheterna, så SHIT POMFRITT att det var att börja trampa som fan!!
Hade en kvart på mig eftersom jag skulle börja jobba 07:15!!

Trampade på som om jag hade fan själv efter mig och förbannade mitt val ungefär femhudrasextiotre gånger...

Men jag kom fram till mitt arbete och jag var inte mer än ett par minuter sen!!

Insåg att jag ju skulle cykla hem också...

Usch.

Och det gjorde ju INTE saken lättare på hemvägen att jag hade en sån fruktansvärd motvind!!!!
FY vad det blåste!!

När jag kom hem så var jag trött.
Ont.
Men stolt!

Jag hade faktiskt cyklat till och från jobbet!!

Nu är det dags att klä på sig och fara till hästen.
INTE på cykel...

Ha en trevlig lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Tanten

HUR ser man ut om man ÄR skapt för att cykla? Hehe.

fan vad DUKTIG du är!!!

Titta förbi i veckan (jag har stängt på torsdag) så FÅR du ett paket av påskkaffet, har bara ett par tre paket kvar och skall beställa nytt kaffe inför sommaren!

PS: INGET köptvång, kaffet FÅR du!!! Puss.

2010-05-09 @ 00:17:09
Postat av: Mie

Sötaste Tant!! Jag kikar förbi på hemvägen från stan typ i morgon måndag!!

2010-05-09 @ 07:51:53
URL: http://miehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0