Nyår..

Vad innebär det?
Jag menar förutom det uppenbara, att det kommer ta Mie sisådär ett par månader att få in i skallen att det är 2008 istället för 2007...

Nya friska tag?
Japp.









Definitivt..
Detta är året då jag sätter min hälsa i främsta rum.
Jag har ju börjat..

11 veckor i morron..
Känns som en evighet..

Röksiget kommer med kraft emellanåt, men mer och mer sällan...
Jag känner en tacksamhet för detta..

Detta är året med ny kraft.
Nya sätt att tänka.


CL säger att det nya året är orange..
Jobbigt.
Jag gillar ju inte ens orange...

Vad gör man då??
Hrmmm...


Jag får nog fråga CL om det finns nån snygg orange färg...


Hon är smart den kvinnan!!
Och på nåt jäkla underligt sätt klurar hon ut små fantastiska ting..


Jen ska vi inte glömma... Fan vad hon är läskig ibland!! När hon fattar låååååååååångt före mej vad JAG ska göra...

Oooops...


Men Jen är en sån där underbar varelse som man blir glad av att se!!
Det är nåt med Jennys ögon som jag inte får kläm på..
*fnittrar*
Jag tror att den som tillverkade CL och Jenny, dom hade kommit på det där ögonknepet, och gjorde likadana...

Nä, nu ska jag ta min frysande kropp och kravla in i duschen.
Sen bär det av till jobbet..




*sucka*
Jag jobbar till kl 22 ikväll..

Sen ska jag till nyårsfest där maken och lille sonen väntar..
Den store är hos sin pappa tills i morron..*saknar min Alexander*

Ett glas kaffe har nu slunkit ner och värmt mej lite inifrån..

Tårna är värst.... KALLT PÅ VINTERN!!!

*burr*





Nej, jag önskar er alla ett gott nytt  (orange?) år!!!



Kommentarer
Postat av: Prosit

Gott nytt år på dig med, oavsett vilken färg det har :D

KRAM!!

2008-01-01 @ 02:39:28
URL: http://prosit.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

*fnittrar* Du menar att mina ögon är Jätteblå? ;p

Nej vet du vad...puss och kram!

2008-01-02 @ 13:00:42
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0