Böcker, böcker...

Har varit inne i en bokmal-period nu ett tag...
Plöjer mej igenom bok efter bok...

Camilla Läckberg, Anna Jansson, Magdalena Graaf, och nu Jenna Jameson..
Läckbergs böcker är jag riktigt förtjust i!
Anna Jansson skriver liknande böcker...
Magdalena Graafs bok fångade mej från första sidan, och jag kunde inte lägga den ifrån mej!
Jag har fått en helt annan syn på henne och hennes liv! Fantastisk människa som gått igenom ett helvete och rest sej likt fågel fenix!

Den senaste är Jenna Jameson, porrskådisen.
Läser hennes självbiografi "Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse".
Intressant, och jag har svårt att lägga den ifrån mej..

Inte så litterär kanske, men ändå fastnar jag i boken!

Jag är ju riktigt förtjust i pocketböcker!
Smidigt, lätthanterade, och billiga!

Nä, dags att ta itu med matlagningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0