Det gick åt skogen...

Har nu fått besked om att jag inte kom in på utbildningen jag sökt....
Trist... Jag hade inte tillräckligt med poäng...Betygspoängen var minst 3,68 men jag hade bara typ 3,2....
men jag anser ju iofs att arbetslivserfarenheten ska räknas in...

Men skit i det!
Idag är en underbar dag iaf!
Solen skiner och jag längtar efter hästarna....
Ska ut idag, så fort jag avlämnat sonen hos dagmamman...*längtar*

Ska testa barbackapaden som rara C gjort iordning åt mej, och så ska jag testa nya bettlösa tränset!!*ler stort*

Ska bli skithäftigt..

Red ju lektion i lördags...det gav mej ordentligt med griller i skallen vill jag lova!!
Fick en hel del grejer att tänka på..

Sitsen t ex... Fasen, det får bli ett eget kapitel i min blogg!!*gapskrattar*

Jag har dessutom ett berg av ren tvätt att ta hand om...
men en positiv grej är att min käre maken tagit in den rena tvätten från tvättstrecket när jag var i skåne!! *imponerad*

Nä, nya tag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0