Morrar....

Är på ruskigt taskigt humör känner jag..
Morrar och fräser över allt och alla.....

Känns som att jag bara går i uppförsbacke... Allt går segt...
Vill vara glad och harmonisk och ha medflyt ju!!

Men förhoppningsvis lättar det som i morron...

Med tanke på att jag hade sett fram emot sovmorron i morse..... Jag jobbade ju till kl 23 igår, så jag hade sett fram emot att kanske iaf få sova till 8..
MEN ICKE!!

Flismaskinen satte minsann igång ute på gården strax efter 6!!*vansinnig*
Så det var bara att gå upp...*suckar*
Pillade i mej en macka och satt framför datorn en stund..

Var till hästen på fm, och kvartsamtal på em...
Varit till snickaren och gjort sista finjusteringen på beställningen av köksluckorna , sen hem och greja...

Mitt hus ser ut som jerusalems förstörelse, men jag har ingen som helst lust att städa..

Så det får bli en annan dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0