Städdag...

Har jag idag, men jag verkar inte få nåt gjort...
Hamnar ju bara framför datorn av olika anledningar...*ler*

Men jag har tvättat ett antal maskiner tvätt idag, och röjt diskbänken!
Bara resten kvar!!*suckar*

Efter morgonens utbrott har jag huvudvärk...
Trött i ögonen...

Hur ska denna veckan gå??
Jag menar, jag är trött idag, men bara fysiskt trött..
Känner att jag har lite för mycket att göra..
Huset ska städas, tvätten ska tas omhand, Stryktvätten strykas, bära upp tvätten och lägga in, damma i hela huset, dammsuga torka golven, damma, städa toaletterna, plocka ur diskmaskinen, städa ur ungarnas rum och sortera leksaker som är trasiga och ska kastas....
Blommorna ska vattnas, jag skulle verkligen behöva plantera om blommorna, städa skrivbordet, torka ur soffan med sadeltvål.....

Jag blir ju trött bara av att läsa det jag skrivit!!
Nä, bäst att ta en sak i taget...
Börjar nog med att gå ut i köket och plocka ur diskmaskinen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0