Agressioner...

dom gör man sej enkelt av med genom att gå ut och hugga ved...
Jag märkte det nu..
VAr ganska frustrerad, kom röksug och jag känner mej allmänt sur eftersom jag gått upp i vikt, och fått fettvalkar både här och där.....

Så jag gick ut och högg ved....
Jävlar vad jag högg!!

SKönt, med samtidigt genererar det i en smärta i min kropp som gör att jag helst av allt skulle vilja lägga mej ner och dö en smula.....

Men det är inte hälsosamt, så jag skiter i att dö dårå....


Ge mej en snabb genväg att gå ner i vikt..
Ge mej en snabb genväg att slippa smärta..

Ge mej en snabb genväg att bli glad hela tiden utan en enda sur stund....

Kommentarer
Postat av: Lina

Har tyvärr inga genvägar på lager. Men en påminnelse: Man ska vara tacksam att det regnar ibland, då känns det så mycket bättre när solen skiner!

Och var inte ledsen när himlen är grå! Regndropparna hjälper solen att ge liv i våra glädjeämnen.

Så, även om vissa känslor är skit, var glad att du har dem.

Kram

2007-10-20 @ 21:13:31
URL: http://www.sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0