Dagens rosor!!

Dom vill jag ge till följande personer;

JENNY!!!

För att du finns!
För att du stöttar mej, ger mej råd när jag behöver det!!
DU vet att jag finns här för dej 24 timmar om dygnet för dej??

Bamsekram och rosor till dej!!


CAROLA!!!

För att du är just du!!
Lyssna inåt.
Den där rösten som talar till dej!!

Bara säg till om jag kan göra något för dej!!
Ta ner månen?
En stjärna eller 2??

Hoppas vi ses snart igen!!



Zanna!!
Du finns där.
Du lyssnar, ger råd, och bara är du!!

Vi ses alldeles för sällan!!

Anneli!!

Vi ses alldeles för sällan!!*fnittrar*
Typ DET ÄR DAGS NU DU!!*ler stort*


Du kan verkligen peppa upp mej!!

Anna!!

Måste väl vara dags för TTT snart??

Finns fler rosor att dela ut, dom kommer!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fel fel feeeel!
Det är DU som ska ha rosor, ett helt fång!

2007-10-06 @ 22:25:50
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Prosit

Tack käraste vän!!!! Det värmde verkligen kallt denna höstmorgon *hjärta*
När jag landat efter resan så bokar vi en helg ;)

2007-10-08 @ 08:17:09
URL: http://prosit.bloggagratis.se
Postat av: Suss

Hej vännen!
Det var länge sedan.
Ska läsa igenom din blogg, kul och se vad som händer för dig nu för tiden. Gott att höra om dina vänner, det är så otroligt skönt att ha dom. Ha det så gott och hälsa till din mamma från oss, ja övriga familjen med.
Sköt om dig!!!
Kramis från oss i S.Ljunga.

2007-10-24 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0