Fredag IGEN???

Tiden går fort.
Väldigt fort!!

Det var ju inte länge sedan det var fredag??
Och nu är det sålunda dags igen!!

Ska försöka uppbringa lite energi att ge mej ut och gå..
En powerwalk som det så vackert kallas.
Jag kallar det för en rask promenad med hunden.

Ska bara utföra lite annat först också.
Ska bl a ringa tandläkaren...
Har ont som sjutton i munnen efter tandläkarbesöket i måndags.
Har svårt att äta.
Kan inte tugga ordentligt..


I eftermiddag ska barnen med mig in till stna.
Den lille ska det tas kort på tills han ska vara med i tidningen nästa vecka då han fyller år, och den äldre sonen ska åka till sin pappa.

Imorron ska maken åka och titta på bil.
Det ska inte jag...

Jag ska bara göra sånt jag har lust med!!! *ler*

Glad fredag´på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0