Sega söndag??

Ganska trött idag.
Jobbade igår kväll.

På väg från jobbet hade jag som vanligt sällskap via telefon med eminenta vännen Jenny!!*skratta'
Hon är min livvakt per telefon!!!

Känns ju på nåt sätt bättre att ha sällskap via telefon när man ska gå till bilen och det är mörkt...


Frukosten är avklarad och nu blir det slappardag resten av dagen...

Funderar på om jag ska försöka uppbringa lite extra energi snart...
Tänkte åka till stallet. RIda en vända i skogen.
Tänkte ta båda 2 idag igen.
Det tar ju sin lilla tid, men det är kul!!
Nä trevlig söndag på er!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg OM du har lust :)

2008-08-03 @ 10:45:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Läs min Nicole Listar på min blogg, tar upp intressanta ämnen där, alkohol, Snyggast.se och kissie



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 10:45:24
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, eller hur är jag bra och ha ibland! :D garvar

2008-08-13 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0