GLAD!!!!!

Fick ett sms från maken igår på eftermiddagen.
"Det väntar en present på dig när du kommer hem!"


Men jösses vad jag blev nyfiken!!
Jag fullkomligt bombarderade maken med sms-frågor vad det var, men han vägrade ju svara!!

Så igår kväll när jag kom hem, trött som en gnu... Så kommer han med ett stooooooort paket!!


EN NY KAFFEBRYGGARE!!!! *ler stort*

Vår gamla är inte så rolig...Ful är den också (Förlåt kära kaffebryggare, men vacker är du inte.....)

Den nya är en herrejössesmaskin.. I mina ögon i alla fall!!

Klocka på den...
Timer....
OCH DET BÄSTA AV ALLT!!!!! =  Man tar bort vattenbehållaren när man fyller på vatten!!!


Den är såååååååååååååå fin!!!!!!!!!!!!!

Glad fredag på er!!

Kommentarer
Postat av: prosit

Ah, jag älskar min bryggare. Den tar man bort behållaren o fyller på med vatten. Suveränt smart, o jag fattar inte varför det inte tillverkats såna tidigare för??

2008-02-24 @ 17:48:59
URL: http://prosit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0