Kattskrälle....

Inatt har hon varit överjäklig...
Slickat mej på tårna...
Bitit i mina tår..
Satt klorna i mina fötter..



Förbaskade skrälle!!!

Hon har varit inne sedan förra lördagen då vi flyttade.
Nu börjar hon visa intresse för att gå ut.
Så det är väl dags..
Men jag vill helst vara hemma när hon går ut....

Så jag finns här när hon vill komma in...

Hon är ju en riktig musjägare, så hon är väl rejält uttråkad antar jag...

På förra stället jagade hon möss och råttor så att det stod härliga till!!

Men så blir jag lite halvnojjig över det faktum att vi lagt ut råttgift...
Jag få ta bort råttgiftet...

Men samtidigt har jag läst att det är så lite gift i råttorna när de käkat råttgift så att det inte spelar nån större roll..


Ja, ja...Dags att fara till jobbet nu!!

Morgondagen jobbar jag lääääääääääääääääänge....
7:30 - 23.....
Men så blir jag ledig på söndag...
Längtar dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0