Erkänner...

Att jag mår inte bra...
Känns som att jag har blivit värre i käken...
Fan vad det smakar illa i min mun... *mår illa*

Känns som att det är värre nu än för ett par dagar sedan....

Ska man verkligen gå till tandläkaren och rota då?
Det låter ju inte så bra tycker jag..


Men det är klart...Jag är ju ingen tandläkare.....

Jag fryser som en tok...


Ute blåser det som sjutton...
Det viner i skorstenen..



Och lille sonen får snart döpas om till nåt mer tjejigt namn...



Han är toklånghårig!!!
Och så har det blivit lite lockigt i nacken på honom!!!


Han är så sööööööööööööööööt!!!!!!*ler*


Men han vill inte klippa sej...Nähä, då får han väl vara långhårig då!!

Kommentarer
Postat av: Fridah

låter som du är en sjukling, krya på dig isf!

2008-01-11 @ 08:06:01
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0