Kändisar??

Det finns en del kända människor som jag verkligen undrar VAD är de kända för??

Det finns en del och så finns det andra....




Att skådespelare figurerar i media, det är en sak.
Politiker, visst , ok.....

Artister (lite luddigt begrepp i och för sig.....). Nu menar jag inte "artister" som plötsligt poppar upp från ingenstans och sedan försvinner ut i ingenstans....

Men så finns det en hoper med människor som jag inte har en aning om VARFÖR de är kända...
Peter Siepen är en av dom..
VAD har den människan gjort?? Vad är han känd för?
SIn vackra sångröst?
Sin idrottskarriär?
VAD HAR HAN GJORT??


Fröken Rosing är ju också ett ypperligt exempel på desperados...
Jag tycker faktiskt lite synd om henne..

Är hon så korkad som hon faktiskt framstår i media??

Jag har läst hennes bok.
Jag tänkte att då kan man få en liten inblick i MÄNNISKAN Linda Rosing..




Jag hade fel.





Systrarna Graaf är ett annat exempel.
Vad har de 2 presterat?
En urkass låt som var lite halvpoppis ett litet tag.
Silikonbröst är väl det enda eller??

Ja, en framgångsrik fotbollsspelande make för den ena..

Magdalena Graaf däremot är en tjej som verkligen berörde mig ända in i hjärtat då jag läste hennes bok ("Det ska bli ett snat nöje att döda dig").



Det finns gott om människor i vårt land som är mer eller mindre kända av diverse suspekta anledningar....

Dags att fundera sig fram igenom den gigantiska tvätthögen...
God morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0