Kråka....

Japp, jag låter som en skadeskjuten kråka....
Hes som fasen...Känns som att jag har en bomullstuss i halsen...


Vedervärdigt äckligt...
Hostar som fan, och svärfar undrade skämtsamt igår om jag hade högfärdshosta.... *gapskrattar*

Påskafton idag...
Men varför firar vi det då??

I ärlighetens namn kan jag säga att jag inte har så mycket koll på det...

Det har väl nåt bibliskt ursprung, men jag kan inte påstå att jag bryr mej´om det...

Jag är ju inget fan av religion...

Men jag kan inte säga att jag är ateist heller..
Skulle väl snarare kalla mej agnostiker..
En sökare...


Men det vore onekligen intressant att veta om det finns någon annan "tolkning" av påsken och dess betydelse.....


Nä, nu ska jag sluta flumma och ta tag i mitt liv...


Flum på er!!

Kommentarer
Postat av: prosit

Skönt att någon annan övertagit min roll som den kraxande häxan en stund ;)

Skämt åsido, jag lider med dig snurpan.

Stor kram!

2008-03-22 @ 22:35:21
URL: http://prosit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0