Läsa, läsa...

Var och köpte mig lite nya böcker..
Gillar pocketböcker..
Lätthanterliga, och definitivt prisvärda!!
Håller på med en bok om Dolly Parton nu.

Sedan har jag 4 st att läsa..

* Flickan i källaren , av Alan Hall och Michael Leidig. Berättelsen om Natascha Kampusch.

*Bakom stängda dörrar,  av Kristina Hansen

*Tillbaka till livet  Alisons historia, berättad av Marianne Thamm.

*Iskallt och stenhårt , av Richard Flinga.

Brutala och grymma böcker, men samtliga baserade på sanna historier.

Richard Flinga såg jag på ett program på TV:
Tror att det var med Malou von Sivers.
Jag blev alldeles fängslad av hans berättelse.
Så det ska bli spännande med hans bok!!


Alisons historia har jag hört flera som har sagt att den är jättebra.

Ska ta ett besök på Adlibris och se över vad jag kan hitta där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0