Mie kämpar!!

Onsdag, torsdag; ridning en timme.
Fredag: 4,7 km rask stavgång med en extrajobbig backe i hyperfart i självplågande syfte...

Det var för att se om jag kunde köra slut på mej själv, bli riktigt jävla andfådd och se hur jag kände mej.
Låter kanske märkligt, men jag vill testa lite hur min kropp reagerar på denna kraftansträngning sedan rökstoppet
Och jag kan meddela, att för det första klarade jag backen galant!!

I ett raskt tempo.
Höll samma fart nästan hela backen..
Segade ner den allra sista biten av det brantaste.
Lungorna kändes som om de skulle sprängas!!
Men jag gav mej inte!!

Nu jävlar ska jag kämpa!!
Visst  var jag slut som fasen när jag kommit upp, men det tog inte alls lång stund för mej att hämta mej!!

Vad jag är stolt över mej själv!!
Hoppas att det visar resultat på vågen snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0