Att lägga sej i andras liv...

Det finns en del människor  som verkar finna det ytterst spännande att lägga sig i andra människors liv.

Ifrågasätta andras val, tyckanden och utseende..

Men för sjutton, lev ert eget liv istället!!

Ta min bästaste väns graviditet t ex..
Det ska hela tiden kommenteras om storleken på hennes mage!!


Ehhhhh...
HALLÅ!!!!

Hennes mage är hennes.
De som är inblandade i hennes graviditet är just HON och HENNES MAN!!!

Inte vänner och bekanta...
Vad är det som gör att folk runt omkring anser sig besitta rätten att diskutera OM hennes mage och graviditet?


Är det så att en gravidmage per automatik blir allmän egendom??

Jag tänker på alla dessa människor runt omkring som ska ta på magen!!

"Åhhhh!! En sån söt mage!!! (och händer sträcks fram för att läggas på magen)"

I ett sånt läge blir jag galen..
Under mina graviditeter var jag mer eller mindre som en lejoninna...
Ge FAN i min mage!!

Jag går  väl inte omkring och tafsar på andra??


Usch.

Det var dagens irritationsstund...


Nu går vi vidare, och vi ger fasen i att snacka om gravidmagar.
I alla fall andras gravimagar som vi inte har med att göra.


Puss på dej C.G!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig...människor är fan inte kloka ibland.



Jag skulle aldrig ens tänka tanken på att peta på gravidmagar (hade förmodligen själv blivit skogstokig), precis lika lite som jag skulle stoppa ner huvudet i första bästa barnvagn och kommentera hur söööööt bebis man har. Herregud, det är inte allmän egendom!

2008-05-04 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0