Nu jäklar....

Nu rullar det på...
Vad är det man kallar det??
Snöbollseffekt??

Bit efter bit faller på plats.
Som en positiv ring på vattnet som sprider sig....

Arbetsmässigt händer det mycket just nu....
Jösses!!
Stackars chefen fick rejält med arbete i fredags innan hon skulle på semester!!
En ny start den här veckan som jag börjar med en rivstart.....

Typ...

Har varit runt i garaget, pannrummet och matkällaren och tokletat efter motorvärmarsladdar och kupévärmare...
Hittade det jag sökte efter att ha ringt maken och gnällt över att jag inte hittade det jag sökte...

Nåväl, bakom crossen i en låda med en maaaaaaaaaaaassa bråte i....
Där i låg sladdrackarna...

Men inte funkade det!!!
Något som krånglar varför maken åker på att försöka fixa detta ikväll....

Det är ju liksom ganska bra med kupévärmare och motorvärmare ur energisynpunkt...
Att slippa starta en kall bil...


SÅ nu håller jag tummarna att han lyckas fixa det ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0