Ibland undrar jag...

...hur det är ställt med samvetet hos en del människor på denna jord...

Jag menar, om man inte tycker om en person, är det då inte bättre att man bara skiter i den personen då?

Varför öda energi och tid på att snacka massa skit?

Märkligt..

Det har passerat många människor genom mitt liv genom alla år.

Många olika.
En del har jag blivit riktigt nära vän med, andra bekanta, ytligt bekanta, eller inte gillat alls.
De jag itne gillat alls har jag itne ens lagt ner energi på att bry mig om!

En del människor har gjort intryck på mig på olika sätt.
På positivt sätt.
Eller på negativt sätt.

En del har etsat sig fast i minnet mer än andra.
En del har jag funderat på mycket.
En del har jag nog glömt fullkomligt...


Kommer ni ihåg alla som passerat genom era liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0