IIIIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!

Nu är vi hemkomna från Bio och Middag på restaurang.
Familjen Hellberg var och såg Wall.E.
En ganska söt och underhållande barnfilm.

Sen var vi till Restaurang East End i Huskvarna (asiatisk restaurang).


Nu är vi så jäkla mätta!!!


Magen står i 7 hörn och jag känner mig ungefär lika smidig som en högdräktig mullvad.... 14


Har tänt i bastun.
Maken har hällt upp en Lakritsshot till mej...
SKÅL!!
*raaaaaaaaaaaaaap*


Nä, dom är fan godare på krogen!!

Så när jag hade satt ner arslet i soffan förut, så berättar maken att när han dammsög förut så hittade han nån brun konstig tygboll under soffan!! 19


Ehhhhh... Va????

Han gick och hämtade den, och då insåg jag vad det var!!!



"Men Tony!!!
Det är ju Håkans näsa!!!!!"

Varpå maken höll på att garva på sig!!
"Håkans näsa??"


Alltså...

Jag har en tyghund som har hängt med i mååååååååååååånga år.
Och han heter Håkan!!!

Jag hade förr en mjukisvalross som hette Stefan!! 12

Så nu är Håkans näsa återfunnen, och Diesel har fått en utskällning för att han har snott Håkans näsa!!!


Nej, dags att klä av sig och intaga en bastulav!!!

Vad gör ni idag???

Kommentarer
Postat av: Erica Cs

Bra blogg ! :)

2008-10-04 @ 19:43:08
URL: http://ericacs.blogg.se/
Postat av: Camilla

du är underbar

2008-10-04 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0