Jag, en ragata.....

Japp. Om man ska tro ryktena så är jag det.
Ett pucko.
Dum i hela huvudet..
Kärt barn har många namn!!

Man skulle ju kunna tro att det är någon/några som känner mig väl som uttalar sig ,men ack nej.

Det är ju ganska jobbigt för en del när jag kliver in och är den jag är.
Tydligen så är jag ganska burdus.
Har jag fått höra.
Jag vet inte om jag skulle sätta det ordet på mig.

Burdus är för mig en arg skäggig full gubbe...

Hrmmm...

Ganska fel i min värld med andra ord.

Jag kan vara gåpåig.
Men jag anser mig inte vara det i negativ mening.

Jag har , enligt rykte, fått skuld för att en kollega slutade på jobbet..
Ehhhh...?????

Inte en bokstav rätt!!

Jag skrattade ganska bra när jag hörde, eftersom jag inte på något sätt var inblandad!!
Men det är klart, jag klev in på arbetsplatsen där personalgruppen var i kaos.
Jag är ju den jag är.Ifrågasätter därför att jag anser att om personalen inte kan svara på VARFÖR de utför en specifik arbetsuppgift så bör de tänka om.

JOBBIGT!!!*skratta*

Skit samma!!
Jag hoppas att vederbörande får ro i själen!!
Hoppas att h*n trivs på sitt nuvarande arbete!!

Idag sänder jag ljus och positiva tankar till alla mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0