Middagsfunderingar.

Jag är ju en person som inte hajar vad det är för kul med matlagning..
Ehhh...

Alltså, vad är det för fel på makaroner och köttbullar?
7 dar i veckan??

Jösses....

Jag gillar enkel mat som inte tar så lång tid att göra i ordning.

Jag äter inte sånt där jäkla konstigt som bulgur och krafs.
Har aldrig ätit, och det ser dessutom äckligt ut!!

Usch...

Jag gillar pasta.
I alla former.
Förutom Ravioli. På burk.

Ehhh..

Har förätit mig på det...


En sommar då vi for iväg och campade, jag och en drös med kompisar...
Inget spritkök, utan solvarm ravioli..

*gapskratt*


Potatis är helt ok!!
Skivad och in i ugnen.

Stekt.


Friterad är ganska ok.


Hasselbackspotatis, potatisgratäng..

Men jäklars vad trist det är att skala potatis!!

Klyftpotatis är gott!!

Behöver man ju inte ens skala ju!!!

Men så är det detta med tillbehör..

Jag är en astråkig person vad gäller matlagning..
VARIATION är ordet...

Det är svårt!!

Nej, dags att dyke in i frysen för att se om man kan hitta nåt spännande!!

Kyckling kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0