Så var det dags då...

Är han nu månne här Kung Bore??
Jag talar om vintern..

Årets , ja eller säsongens, första snö..

Vitt ute.
Inte mycket, men det snöade på rätt bra när jag körde hem från jobbet.

Som tur var bytta maken till vinterhjul på min bil häromdagen.
Har nog aldrig varit så tidiga med det förut!!
VUXENVARNING!!

Barnen är naturligtvis glada och hoppas påa tt det genast ska komma massor med snö!!
Det hoppas inte jag på..
Inte riktigt än i alla fall...


Men en sak som jag funderar på är följande;


HUR FAN KAN FOLK BLI SÅ ÖVERRASKADE VARJE ÅR AV SNÖN OCH HALKAN???

Jag menar, vi bor uppe i norr.
Det blir så här VARJE ÅR!!!

Vad är det som är så konstigt??

Vavavavavava???


Puckon....
När det närmar sig den här tiden får man ju liksom räkna ut att det kan bli kallt och halt....



Goddag yxskaft.



Jag är glad att jag har vinterdäck idag!!
Ha en trevlig torsdagskväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0