Våra bästa år

Days of our lives...
En hejdlös serie som hållit på sedan tidernas begynnelse!!

Men oerhört underhållande med alla sina intriger och fullkomligt osannolika öden!!*skratta*

Kidnappningar, folk som dött är inte döda, utan de lever nån annanstans!!
Och så kommer de tillbaka, och så försvinner de...

Jösses amalia!!*gapskratt*

Snart 40 år har serien hållit på!!!

www.days.nu

Där kan man gå in och läsa om historien!!
SJälv har jag följt serien sedan -95 nån gång.
Jag har inte följt den slaviskt, men jag har sett den.

Sverige ligger efter i avsnitten.
Har för mig att vi ligger ca 3 år efter USA.

Men det är en ganska kul serie eftersom även om mna missar ett antal avsnitt så har man i själva verket inte missat alls mycket!!!*skratta*

Vad följer Ni för serier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0