Fascinerande söndag!

Jobbat idag.
Efter jobbet begav jag mig till Gymet.

HEJA MIG!!!

Wohoo!!
Gick lös med Crosstrainern HELA 6 MINUTER IDAG!!

Vågar inte mer pga foten.
Men en vacker dag ska jag minsann klara 20 minuter!!

Körde på idag och ökade lite vikt.
Jobbigt var det, men samtidigt superskönt att ta ut sig!!

Men så när jag sitter i de däringa maskinerna blir det ju att jag tittar mig omkring när det är dags att hämta andan.
På Friskis och Svettis i Huskvarna är det en salig blandning av människor som tränar!!

Det är trevligt!
Inte bara testosteronstinna hannar som stånkar, utan i alla åldrar!!

Inne i Jönköping är det ju större, men jag gillar det lilla i Huskvarna!!

Det är vältränade människor, otränade (som undertecknad), unga, gamla...

Det lyfts, dras, trampas, promeneras, springs på löpband..
En sak till som är väldigt positiv är att det inte spelas superhög musik, utan man kan faktiskt lyssna på sin egen musik i mp3 eller radio!!

Det är trevligt när man får välja själv!!

Men nu ska jag ta och fixa lite mat!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken chock man fick när man skulle läsa. SER ju annorlunda ut. Kanonfin =)

2009-04-26 @ 20:59:51
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig söndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-26 @ 21:07:12
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: ia torarp

på The Gym är det jag å pensionärerna klockan 8.00 på morgonen så det är inte farligt att man inte är i "högform"!!!

riktigt snygg sida hörru!! tog ett tag eller???

2009-04-27 @ 18:10:09
Postat av: Fotofix

sv: Jag har en Nikon D300 med objektiven 18-200mm f/3,5-5,6 och ett 50mm f/1,8. Sedan har jag en SB-800 blixt.

Inställningarna på djuren är mycket olika precis som vilket annat foto som helst, det beror helt på hur omgivningen är.

Mitt råd till dig är att satsa på slutartiden först och främst, är det sedan soligt ute kan du höja bländarvärdet så mera i bilden hamnar i fokus men du måste då sänka slutartiden ju mera du öjer bländaren men är det soligt ute så gör det inte så mycket.



Är det något mera du vill ha hjälp med?

MVH

/Fotofix

2009-04-27 @ 21:47:46
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0