Godisgris..

Sitter här och glor och glufsar lite godis!
Det hör ju liksom påsken till!!

Massa mat och massa godis!

Men idag har vi arbetat så svetten rann!!

Jag stod och klippte ris och grenar och maken eldade i en tunna!
Det var en massa ris och grenar ihopdragna till en duktigt stor hög, men den gick ju fan inte att tända på!!
Då hade det väl tagit sig så halva skogen brunnit upp..

Nä, nu blev det mindre brasa..
Tar lite längre tid att elda upp allt, men vem har bråttom??


Jo, den som har bråttom är Alex som ska till Bilmässan på Elmia i morron med en kompis!!

Lucas ska på bio på tisdag med morbror Lasse!
Biljetter är beställda till Monster vs Aliens!!


Jag ska bara vara jag.
Det är trevligt!

Nu ska jag glo på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0