Min påskgubbe!!!

Idag var det dags för grabbarna att gå till skolan igen!
A har varit hemma sedan i måndags med ont i halsen.
L har varit hemma sedan i onsdags, förkyld som få.

Men så idag var det dags för dom att gå till skolan.
L hade som uppgift att ta med kläder till "påskande".

Så han tog med kläder så han ska bli påskgubbe.
Ett par gubb-byxor, en skjorta, en snusnäsduk och en hatt med lite fjädrar i.

Jag är helt kass på detta med fantasi...
Jag skulle verkligen vilja kunna sånt där, men tyvärr är jag fantasibefriad.

En annan grej idag:
En stor gigantisk jävla monsterspindel befann sig i min tvättstuga!!!

JAG TRODDE JAG DOG!!!

Fatta vilket jäkla monster!!
Jag skojar inte om att fanskapet var stor som en jävla femkrona!!!

USCH!!!

Jag avskyr spindlar.
På riktigt!

De gör ju ingen nytta, varför finns dom?

Likadant med fästingar.
VARFÖR finns dom?

ÄCKLIGT!!

Nä, nu ska jag filosofera lite innan det är dags att fara iväg på dagens bravader!

På schemat idag står:

Fika med S.
Träna.
Handla.

Senare ska jag till stallet en sväng.

Men nu ska jag bara vara ett litet tag!!

Ha en angenäm fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0