Pust...

For till Gränna.
Inhandlade den välbehövliga handcremen som mina händer med sina psoriasisfläckar faktiskt inte kan vara utan...
Fikade med sönerna på Haglunds.
Hämtade paketet med benskydden.
Lämnade in C´s böcker på biblioteket.

Väl där fick jag för mig att bjuda mina söner på en kulturell upplevelse i Gränna Museum.
50 spänn för vuxen och 20 för barn!! HUTLÖSA PRISER!!
Och så undrar dom varför folk inte besöker museer??

Ja se det kan dom ju fundera på!!

Men hur eller hur så var det som så att det är Påsklov, och då har de Äggjakt för barnen på Biblioteket och Museet, och det var ju gratis!!
Så det blev ett gratisbesök i alla fall!!

Uppskattat av sönerna!
Och jag gillade det också!

Tandläkarbesök var det idag.
Lagade ett hål, och ungarna satt som ljus i väntrummet under tiden!

L fick hjälp av tandläkaren att knyta tandtråd runt den superlösa tanden.
Den for ut när vi var på Monkeytown!!

Där tillbringade vi ett par timmar och ungarna var blöta av svett!!
Ganska skönt att de får rasa av sig där inne.
Men där har vi väl också Priser som heter duga!!!

90 kr /barn !!
Jösses..

Nu har jag landat i soffan och ämnar stanna här ett tag!!
Skulle rida, men jag har alldeles för ont...

Så det får vänta till morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0