Trevligt!

Dagen idag är en solig dag!
Har tagit itu med den gigantiska tvätthögen , som nu bara ska bäras upp också.
Men det delegerar jag vidare!!


Idag är BÅDA grabbarna hemma.
Även L är snorig som sjutton..

Jag ska till stallet en sväng.
Sätta mig i solen på baksidan och titta på hästarna.
Det är så underbart!!!

Jag brukar sätta mig på en sten i hagen, men liten Rally är då som ett plåster!!!
Funderar på att ta ut honom och köra en sväng.
Det är ju kanon eftersom jag inte behöver anstränga mig då!!!
Hahaha!!
Ska nog ta och ringa till M och fråga om hon ska med.

Nä, dags att röja bänken i köket!

Ha en trevlig onsdag, och hoppas att ni slipper alltför dumma Practical Jokes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0