Vänner!!

Jag hakar på Lina lite här..

Jenny!!
Du är den knäppaste person jag känner, förutom mig själv då!!
Vem mer än du får mig att brista ut i ett asgarv över det mesta?
Vem mer än du fattar min synnerligen taskiga humor, orkar lyssna på mina fåniga bekymmer?
HJälper mig att hitta borttappade saker?

Får mig på rätt köl vad gäller det mesta?
Skäller på mig som en bandhund och jag lyssnar..
För det är dessvärre inte lätt att lyssna på sådant..

Önskar att jag kunde göra mer.
Kunde jag , så skulle jag ta ner månen åt dig.

Och du?
Jag finns här, 24 timmar om dygnet.


Carola!!

Du sitter där med ditt lilla busfrö och hela gården och en massa miljoner saker på gång, och MITT I ALLT får du till dessa kloka ord??
Gång på gång..
En vishet och klokskap som gör mig grön av avund!!


Alla dumma frågor som jag ställer till dig, och du tar dig alltid tid att svara!!

Den där vackra bilden på Prome, med regnbågen nere i hörnet, den var så vacker!
En känsla i den som var svår att sätta ord på..
Jag kommer förhoppningsvis ner till Skåneland snart...


Lina!!

Lina är Lina, the one and only!
Finns alltid en hoper med kloka svar hos dig!
Världens bästaste fotograf!
Världens coolaste, rakt av!

Önskar att jag kunde blåsa bort det onda.
Önskar att jag kunde hjälpa dig när du mår dåligt.

Vill du komma bort är det bara att hojta till, för här finns det alltid rum !!
Lina är en underbar person att snattra med på msn!!! *asg*

En kopp thé på balkongen, det är grejer det!



Camilla!!

La familia, det är skitbra det!
Snart är det sommar, och då ska vi sitta nere på "Playa de la Bunn", med kaffe och filosofera.
Annars kan vi sitta på min gräsmatta och studera arbetande människor!!
Tänk sörru när de ska lägga om taket på mitt hus.
Alltid trevligt att titta på människor som arbetar ju!!!

Tack för att du finns !!




Ia!!

Jag satt häromdagen i bilen och funderade på vår tid på Tenhult!!!
*asg*
Den var...



Ehhh....


Speciell!!!
Men vi hade rätt kul!!
Blir mycket kaffe nu!!





-----------------------------------------------------------------------------------


Jag vill inte hoppa över någon, eller glömma, så jag ägnar detta som ett tacktal till mina vänner!!!

Energivampyrer och nötter göre sig icke besvär...
Typ...
Hahahaha!!!


Till mina vänner säger jag:


Jag finns här för er 24 timmar om dygnet!
Min dörr är alltid öppen!!

Nu ska jag fortsätta leta efter min jäkla instruktionsbok..


VART FAN ÄR DEN??????



Kommentarer
Postat av: ia torarp

tiden på tenhult är ett bra minne!!!!

sitter själv tillbaka å tänker på den ibland om alla crazy saker vi gjorde hahaha....



tack för de fina orden värmer gött i hjärtat...

å du min dörr är också alltid öppen för dig!!!

2009-04-07 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0