Uppdatering..

Var ett tag sedan jag skrev.
Men jag har varit ganska besviken ett litet tag.
Så jag har liksom tappat sugen....

Foten är som den är, och det är inget att göra åt förrän jag får komma till rätt ortoped.
Vänster axel bråkar med mig, men det går nog över!!;)

Det har ju varit lite tur med vädret senaste veckan, vilket varit väldigt trevligt!!

Jag har ett par envisa psoriasisfläckar som jag behöver bli av med, men det ger sig nog!!

Det är en jäkla tur att sommarlovet snart är slut....
Barnen är extremt tjatiga och gnatiga....
Jag blir snart tokig på dom.....

Men nu ska jag skjutsa ner den lille till en kompis och den större fick lov att sitta vid datorn ett litet tag..
Det blir en andhämtningspaus...

Men nu är det dags att ta nya tag.
Nya kliv framåt.

God måndag!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

annars kommer jag att sparka igång dej:)

2009-08-11 @ 05:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0