Fundera lite..

Ibland undrar jag hur jag är funtad.
Faktiskt.

Jag har ett mål, men så tappar jag mig nånstans på vägen. 'Liksom tappar det och glömmer bort..


Skaffar nya mål..

Vad har jag för mål idag?
Olika.
Många.
Arbete: Har som mål att komma tillbaka till heltid så snart foten är opererad..
Hemma: Har som mål att bli som vanligt närfoten är opererad..
Familjen: Har som mål att jag ska bli som jag ska efter att foten är opererad.


Så man skulle kunna samanfatta det hela med att foten bör bli opererad..
Typ ganska snart..
Och det ska den...

Tid är spikad.
Eller rättare sagt; Datum är spikat.


Dagen före ska jag få reda på vilken tid..

Men det finns en sak som jag faktiskt haft på planeringen länge att ta tag i.
Och det är detta med fotografering...

Jag har en fin kamera, men jag är helt kass på att fota...
Hahaha...
Att fota, klart jag är kass på det eftersom min FOT är paj!!!Hahaha!!!


Sjuk humor!!

Mina funderingar tar jag med mig när jag går och lägger mig...

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

skönt att alla dina problem kommer att lösas "så fort foten blir bra"!!!!!

tänk om alla problem skulle kunna lösas så, världen hade då aldrig haft problem ever):

2009-12-28 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0