Kan det vara så??

Att snön kommer nu??
Det vore ju jättetrevligt!!

Det blir ljusare.
Det är en stor positivitet i sig.

Mörkret är trist.
Väldigt trist.

Men snart vänder det och blir ljusare!!
Längtan dit är stor.

Lite mysigt är det ju med mörkret eftersom det på nåt sätt ger en anledning till att sitta upkurad i soffan och inte göra nåt speciellt..

Vilken tur att man har tvn så man kan fördriva tiden!!

Idag är det söndag, och naturligtvis har Mr Bailey uppvisat sitt vanliga söndagsuppförande..
Gnäll och knäpp och ska sticka... Vid 21-tiden på kvällen...

Den enda hunden jag vet som kan veckodagar och klockslag....


Nej, dags för ett allvarligt samtal med kudden..


Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

MIIIIIIIE!!!!!

Jag har kommit på den ultimata julklappen till dej, även om du skulle behöva den innan men här kommer den:)

EN LITEN EXTRA MINIPULKA TILL DIN AJ-FOT!!!!!

sen slipper du anstränga den... guuud vad jag har tänkt och tänkt men den satt där som ett smäck sen!!!!! nu ska jag bara ut i garaget och snickra ihop en:)

2009-12-14 @ 06:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0