Kattsand

Det är ju ett nödvändigt ont när man har katt inne.

Har testat alla möjliga sorter, men det brukar nästan alltid strula med nåt...

Vilken kattsand är den bästa?
Tips?


Det ska vara luktabsorberande.
Klumpa sig med kattkisset.

Hittade en sort på ÖB. Sjöbogårdens.
Det ser ut som kristaller!!

Det klumpar sig inte, men det luktar inte!!!

Ett stort plus!!

Men det gör förbannat ont att trampa på dessa små kristaller...

Men det tar bort nästan all lukt, och det är en fördel!!
Ser fram emot när jag kan börja släppa ut lilla Ester så hon kan jaga möss ute och busa av sig..
Och skita ute...
För fy för den lede vad det stinker om den lilla katten!!!


Men nu ska jag ta tag i att torka golven!!


Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

jag använder Everclean kattsand, väldigt fina korn, lukt och dammfritt, är lite dyrare men jag tycker att det är värt priset. Har lite parfymerande kristaller i sig.

2009-12-04 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0