Dagsrapport...

Idag var det synnerligen svårt att få upp ögonen...
Var övertygad om att någon skojade med mig när klockan ringde vid kl 6....

JAG ÄR TRÖTT!!!
JAG ÄR LEDIG!!

Men va fasen spelar det för roll när ungarna ska till skolan....
Hann knappt öppna ögonen innan jag insåg vilken träningsvärk jag har idag...

I magen.

AJ..


Men det är ju en positiv smärta!!

Igår kväll var jag till hästen.
E var där och red när jag kom, vilket alltid är trevligt att beskåda!!
Och skitkul att lyssna till...

För E är en väldigt bestämd tjej som vet vad hon vill, och kämoar som en blå för att det ska bli som det ska!!!

Igår tragglades det i paddocken.
E blir alltid lika sur när hästen M inte gör som hon vill!!!
*asgarv*

Hästen M testar E å det grövsta, och dom brukar smågnabbas ett litet tag innan det löser sig!!

Men som sagt, trevligt att titta på!!

Sen longerade jag Herr P.
Han var kanonduktig!

Men sen minsann var jag och sniffade bebis!!!

Hon är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten!!
Hon är ny (föddes i måndags morse) och ser ut som en liten skalbagge !!! Men på ett positivt sätt!!!

Nej, dags att fara till stallet och greja!!
Ska till C sen och dricka lite kaffe! S skulle komma dit idag och fika, och det ska bli kul eftersom jag inte träffar henne så ofta!!


Ska hämta sonen A i skolan sen och fara till gymet...


Ha en trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0