Dagsrapport.

Jobbat idag.    Gick smidigt!   Känns så bra att trivas på jobbet!
Känns lätt att gå till jobbet, och jag trivs kanoners med mina kollegor!!

Men nu var de tinte jobbet jag skulle babbla om, utan begivelsen som inträffade efteråt!!

Hämtade upp Prinsessan och vi for till stallet.
Gjorde iordning liten Rally.
Borstade honom och ordnade, selade på och knatade ner till stora vägen.
C tog fyrhjulingen och skjutsade ner.
Det var så halt på Björkelundsvägen, så för att ta det säkra före det osäkra, så gick jag ner med Rally.

Spände för honom och knallade iväg.
Gick med honom över bron eftersom han dessvärre brukar strula och inte vilja gå över, varför jag med ett stadigt tag i tränset knatade med honom över bron.

Väl över så började han trava som besatt!! *skratta*
Han travade på som en riktig travhäst!!!
Ja, eller Ponny eftersom han nu är en ponny som tror att han egentligen är en stor och ståtlig ardennerhingst....


Vagnen var klädd med en båge av granris hade dessutom en skylt hängande där det bakåt stod "Porsche" och framåt stod "Nygifta".
Och detta ekipage drogs av Amiral Von Schneider  alias Rally, en vansinigt ursöt liten shettis, som är så söt så man kan äta upp honom!! *skratta*

Han travade duktigt hela vägen och jag fick hålla in honom, vilket int eär vanligt!!
Man brukar snarare få mana på honom!!

Brudparet som jag hämtade hade inte en aning om att de skulle åka med detta färdmedel!! *asgarv*

Men det blev lyckat, och jag har glatt ett nervöst brudpar!!

I morgon är det jobb hela dagen, och sen hel och slappa i soffan!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Elin

tog ni inga kort? vill ju se detta lilla söta paket!

2009-02-01 @ 13:44:25
Postat av: Mie

Kajsa och Klara tog kort!!Haha!!

2009-02-02 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0