Dags för blåbär!!

Var ute i skogen en sväng.
Såg en del blåbär, vilket gjorde mig sjukt sugen på att bege mig ut i skogen och plocka!!
Men det är lite körigt med tanke på min bråkande fot..


Kantarellerna borde ju komma snart också!
Har dock inte sett några än..
Där det brukar växa har vildsvinen gått bärsärkagång......
Ser ju ut som om någon har gått fram med jordfräs i skogen!!

Annars är det en lugn lördag.
Skulle behöva bege mig in till IKEA , men det får vänta till nästa vecka när jag kan ta makens bil..
Det jag har tänkt att köpa går inte in i min bil...
Och jag har ignen dragkrok heller...

Men nu är det dags att fara bort till camilla för en kopp kaffe.
Ska färdigställa ett protokoll också.. Hrmmm...

God lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0