Snart!!

Snart , snart är det dags för semester!
Har 2 arbetspass kvar tills det är dags att koppla från hjärnkontoret.

Ska bli skönt.

Men hur kommer det sig egentligen att man planerar upp sin semester?
"ÅHHHHHHHHHHHH!! På semeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestern, då ska vi till faster agda, måla huset, tapetsera om, hälsa på femtielva kusiner, kusinbarn, mostrar, gamla farbror arne i skogen, resa, roa barnen, bada, hitta på en massa skojiga saker och baaaaaaaaaaaaaaaaara ta det luuuuuuuuugnt!!!"


Eller är det inte nåt sånt det brukar vara??

Eller nåt...

Jag vill ta det lite lugnt på min semester....
Åka till Göteborg med ungarna kan det bli.

Men mestadels kommer semestern bestå i att brädfodra om huset....

Vill gå på bio...


Men nu ska jag ta och intaga ryggläge i sängen.
Och fundera vidare på semesterplaner!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

hahaha... det är allt så det brukar vara tror jag för dom flesta!! allt ska hinnas göras på dessa 4 veckor man knatat ihop under året. Som tur är behöver jag inte oroa mej för semestern detta året eftersom jag inte kommer att ha någon alls!!! sug på den du!!! ska ju börja plugga och det blir bara en helg emellan jobbet och skolstart så jag tror hösten kommer att bli riktigt lång och jobbig, ska ju även bli gräsänka under veckorna i 2 år! framöver då jocke flyttar till Oskarshamn!! Kul Jul för min del, får ta hand om allt!!! faaan.....

2009-07-16 @ 05:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0