Bloggbekymmer..

I torsdags hade jag problem med inloggningen till min blogg.
Den sa att jag hade beställt nytt lösenord osv, men se det hade jag inte alls...

Men jag kunde inte logga in och jag blev argare och argare!!
Så det blev inget bloggande!!


Igår var sonen A på Brunstorpsbadet med sin kompis.
Han hade inte, trots mitt tjatande, smort in sig med solskyddsfaktor...

Han är stoppljusröd......
Så idag fick den stackarn bada med t-shirt på......

ANnars lugnt här.
Har läst ut en bok till.

Nicole Richie, Sanningen om diamanter.

Nu ska jag dyka enr i nästa bok!!

Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

ska själv precis börja på Paris Hiltons bok. Lider med A kunde han sova överhuvudtaget???

2009-06-29 @ 05:24:08
Postat av: Åse

Det går ju an när inte barnen lyssnar ..... men mannen som hunnit bli 40 har fortfarande inte lärt sig hur man solar. Hela ryggen stoppljus röd....

hå hå ja ja..



Hoppas sonen klarar sig stackarn!

2009-06-29 @ 07:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0