Jätteprojekt!!!

Har blivit lite tossig tror jag...

Har satt igång med mitt idiotprojekt......

Tagit ner 4 bokyllor från övervåningen och istället satt upp väggskenor med konsoler och hyllplan på kontoret....
Dammråttorna var stora bakom hyllorna kan jag meddela........


Men kruxet är att jag har alldeles för mycket böcker...
Så  jag ska nog ta och sälja av en del....

Ska försöka mig på att tradera lite...
Jag har inget tålamod med det bara.....
Hålla reda på porton och sånt...

Hade en drös med Virginia Andrews bl a....

Men det löser sig nog....

Men inte fasen blir jag klar med kontoret om jag ska sitta här!!!
Hahahaha!!!


Men jag måste nog röja lite i köket också...
Så......

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

ett tips!!! klona dej hahaha.....

2009-06-14 @ 06:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0