Tack!!

Uppskattande värmande ord är alltid trevligt att höra!!
Idag när vi knatade omkring på jobbet jag och kollegan, så ringde chefen.
En söndag!!??

Hon har lite mycket att göra misstänker jag..
Inte alls avundsjuk på hennes jobb just nu..
Men chefen frågade hur det var. Hur vi mådde.
Det uppskattar jag!!

Verkligen!
Tyvärr ska hon sluta.
Men hennes ersättare blir ändå bra, och jag har haft henne som chef innan!!

Hrmmm...
Sedan 2005 har jag haft 7 enhetschefer.
Det är en drös det!!

Men nu är det dags att pallra sig upp i duschen och sen blir det en god natts sömn.


Kommentarer
Postat av: ia torarp

alltid kul att få lite uppskattning av chefen!!

2009-06-16 @ 05:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0