TJOHOO!!!

Varit och ridit.
Kändes när jag började passet i paddocken att det skulle bli bra!!

SÅ när jag jobbat med Herr P en stund tog jag upp mobilen och ringde till A och bad henne komma bort till paddocken för att hjälpa till lite..
Det gjorde hon.
Det var skitkul!!!
Hon är förbaskat duktig, och det kändes som att vi kom en bit på väg!!

Blev sugen på att börja rida för instruktör faktiskt!!
Men fasen vad allt är jobbigt när näsan rinner och ögonen svider!!!
Och jag nyser mest hela tiden....

Men nu är det dags för alvedon och sänggång..
Skulle inte ridit idag känner jag..
Men , men....

I morron ska jag pallra mig iväg till affären..
Dags att fylla på kylskåpet.
Hade även tänkt att baka pizzabullar.
Det är ju ett litet projekt!!

Men det brukar vara gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0