Dagen idag

är en fredag.
Blir alldeles förundrad över hur snabbt tiden tycks gå.
Idag funderar jag mycket.

Alla de där "borden" som jag talade om i förra inlägget..
Jag har börjat att vattna blommorna i alla fall!!! *asg*

Ett litet steg på vägen!!!!*asg*

Det var lugnt och skönt i stallet idag...
Gick där och mockade och klurade och funderade.

Vad ska jag fundera på idag då?

Jo, jag tror att jag ska fundera på vänner idag.
Vänner jag har.
Vänner jag förlorat.

Låter det deprimerande?
Nej inte riktigt eftersom man faktiskt byter vänner.

Jag tror att vänner kommer in i ens liv av en anledning.
Något som får mig att må riktigt bra är när jag kan hjälpa vänner.
Sådana där vänner ni vet som hjälper en tillbaka!!

Underbart!!

Nu ska jag se om jag kan hitta lite inspiration!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0