Gud är kissnödig??

Verkar inte bättre med detta regnande..
Det har småregnat nu i ett par dagar...
Nu vill jag ha sol igen!!
Blir jättebra med sol på förmiddagarna nu idag och i morgon. Och på söndag!

Jag jobbar ikväll och har massa att klura på jobbet, så då gör det inget om det regnar..
I morgon kväll jobbar jag också ett par timmar, och sen åker vi till Tyskland sent på kvällen och ska sitta i en buss....

Jag läste för ett par år sedan i Ica-kuriren:

SAGT AV BARN:
-Mamma, när det regnar, då kissar gud.
Men vad händer när han bajsar??






Ja vad säger ni??
Vad händer när Gud bajsar?
Är det då det haglar månntro??


Ha en trevlig torsdag!!


Jag vet i alla fall vilka som får en angenäm upplevelse denna torsdag!!
Det får de boende på Gränna Äldreboende!!
Förskoleklassen på Ölmstadskolan åker till Gränna Äldreboende och sjunger sånger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0