Inspiration sökes

Till att putsa fönstrena på övervåningen..

Hrmmm..

Ska ju putsa fönstrena på utsidan av vardagsrummet.. Men de är ju fasta, så jag måste ta en stege och göra det från utsidan..
Ska se om jag kan muta maken på något sätt!!!


Igår var jag till Tygfabriken i Huskvarna och inhandlade gardiner till vardagsrummet och matdelen!!
Det blir snyggt!!!*ler*

Det blir kappor nu till sommaren.
Men nu måste jag ju plocka fram symaskinen!!
Hrmmm...

Men jag köpte gardinkappa på metervara, så det är ju bara att fålla på sidorna!!

Men dags att sätta fart!!

SKa bara kolla lite till på "Biggest Loser" på kanal 5.
Ett program där de tävlar i viktnedgång.
Stora, kraftigt överviktiga människor som tävlar. Men verkar vara på ett hyfsat hälsosamt sätt med massor med träning.


Ha en trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0